17:02
Засідання методичної ради
16 січня 2014 року відбулося планове засідання ради методичного кабінету, на якій були розглянуті такі питання: «Про підсумки роботи міської експертної комісії та представлення творчих робіт педагогічних працівників на обласну виставку-презентацію педагогічних ідей та технологій»; «Про особливості організації навчально-виховного процесу в 5-х класах на уроках інформатики та другої іноземної мови»; «Про результати вивчення стану викладання та рівень навчальних досягнень учнів з математики, алгебри та початку аналізу в 5-11-х класах математики в початкової школі»; «Творчий звіт про результати педагогічної діяльності вихователів ДНЗ №10, ДНЗ №17, вчителів ЗОШ I-III ступенів №5 та ЗОШ I-III ступенів №6, ЗОШ I-III ступенів №5, які атестуються»; презентація досвіду роботи класного керівника ЗОШ I-III ступенів №4 Тригубляк Я.М. з теми «Формування свідомого громадянина на загальнолюдських і національних цінностях». 
З неплановим питанням «Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2014 році» виступила методист Дунаєва О.А.; «Про організацію роботи методичного кабінету та адміністрації загалньоосвітніх навчальних закладів з педагогічними працівниками у міжатестаційний період – Довженко В.М., завідувач методичного кабінету. 
Виступи заступників директорів з навчально-виховної роботи Куценко Т.В. (гімназія №3), Свідерської С.П. (ЗОШ I-III ступенів №4), Заболотньої С.П. (ЗОШ I-III ступенів №5) про перші результати здійснення навчально-виховного процесу у 2-х та 5-х класах засвідать, що в данних навчальних закладах впроваджуються нові Державні стандарти, вони і надалі будуть успішно реалізовуватися педагогіами з використанням новітніх технологій, набутого досвіду, власного творчого потенціалу.  
Формування мотивації в учнів до навчально-пізновальної діяльності є однією з головних проблем. Успішність вивчення адаптації учнів 1-х, 5-х класів постійно вивчається практичними психологами загальноосвітніх навчальних закладів. 
До відома членів методичної ради була доведена орієнтовна організаційно-змістовна модель діяльності курсів підвищення кваліфікації на базі Харківської академії неперервної освіти. Система навчання педагогічних працівників буде націлена на засвоєння ІКТ, проектування та моделювання функціонально-орієнтованих компонентів освітньої діяльності. Самоосвіту та удосконалення умінь та навичок використовувати ПК для розв”язання професійних завдань.  
Алгоритм роботи навчальних закладів та методичного кабінету з педагогіми в міжатестаційний період підтвердив необхідність створення бази данних відповідно до індивідуальної картки педагога. 
Стан викладання математики в 2-11-х класах визнано таким, який здійснюється на середньому рівні. Розроблені рекомендації щодо покращення стану викладання математики та надіслані до навчальних закладів, пам”ятки (на допомогу адміністрації) щодо організації вивчення аналізу та самооаналізу уроків з математики. 
Ухвали методичної ради надіслані до навчальних закладів. 

Переглядів: 450 | Додав: AppleNTU | Рейтинг: 0.0/0