Запрошуємо батьків майбутніх першокласників взяти участь у Інтернет-зборах, що проводитимуться з 1 по 31 березня на сайті Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти» http://edu-post-diploma.kharkov.ua.
Регіональні Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників
Даний захід відбудеться за ініціативи Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації з метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та на виконання обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014 – 2018 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 19 грудня 2014 року № 885-VІ.
Мета:
•поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку
•забезпечення наступності ланок дошкільної та початкової освіти
•вивчення проблем, із якими стикаються батьки майбутніх першокласників
Учасники зборів у зручний для себе час зможуть ознайомитися з нормативними документами щодо порядку прийому дітей до 1 класу, інформаційними матеріалами з питань готовності дітей до школи та порадами щодо створення умов для успішної адаптації дітей до нових умов, заповнити анкету та поставити свої запитання модераторам Інтернет-зборів.
Нормативні документи, що регламентують порядок прийому дітей до 1 класу
•Закон України «Про внесення зміни до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» щодо запобігання дискримінації при вступі до початкової школи»
•Наказ МОН України від 07.04.2005 № 204 «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів»
•Наказ МОН України від 19.06.2003 № 389 «Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)»
•Інструктивно-методичний лист МОН України від 14.02.2015 № 1/9-71 «Щодо роз’яснення порядку приймання дітей до першого класу»
Матеріали на допомогу батькам майбутніх першокласників
•Інформаційні матеріали з питань готовності дітей до школи
•Програмові вимоги до рівня знань та умінь дітей на момент завершення перебування дітей у дошкільному навчальному закладі
•Поради практичного психолога щодо створення умов для успішної адаптації дітей до нових умов