14:39
Впровадження нових Державних стандартів початкової загальної освіти
Відповідно до плану роботи методичного кабінету міського відділу освіти 6 лютого відбулося засідання міського ТТК вчителів початкових класів (1-х та 4-х класів) на базі ЗОШ I-III ступенів №7 (директор Терещенко Г.В., заступник з НВР Педан Т.П.).
Семанір-практикум проведений за темою «Особливості навчання першокласників за новою програмою з математики» керівник міського ТТК Малахова І.Л., учитель-методист ЗОШ I-III ступенів №2. З порівняльним аналізом щодо освітньої галузі «Математика» виступила вчитель ЗОШ I-III ступенів №4 Філатова С.М. та вчитель Колотвинова Т.В. (гімназія №3). Учасники семінару відвідали урок у 1 класі (РН), який дала Сенна В.В. на тему «Розв’язання і складання текстових задач і рівнянь». Учні продемонстрували свої вміння працювати в парах і групах. Вчитель вміло та оптимально використала ІКТ. Під час рефлексії учні висловлювалися наскільки справдились їх очікування. Результати уроку відповідали меті уроку, вони формувалися спільно з учнями, особливу увагу приділялось розвитку математичного мовлення дітей, була забезпечена зміна видів діяльності. Урок проведено на високому науково-теоретичному та методичному рівні.
Учитель Глагольєва М.О. провела урок за темою: «Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання чисел в межах десяти. Розв’язання задач». Вчитель дотримувався принципів навчання. Доцільними були і методи навчання (бесіда, пояснення, робота з підручником, частково-пошуковий), інтерактивні вправи. Використані таки форми організації процесу навчання: фронтальні, групові, індивідуальні. Учні виконували роботи усно, письмово, з місця, біля дошки. Учитель слідкує за культурою мови учнів. Мета уроку досягнута. Урок проведено на високому науково-теоретичному та методичному рівні.
Вчителям необхідно звернути увагу на систему оцінювання досягнень учнів, а саме: самооцінку учнів на основі словесної характеристики, включення учнів в обговорення відповідей. Учасники семінару аналізували уроки з позиції компетентнісного підходу на основі запропонованої карти.

Рекомендації щодо підвищення якості навчання: всебічне вивчення особистісних і навчальних особливостей дитини; поєднання ситуативної і перспективної мотивації учнів; залучення життєвого досвіду дітей; оновлення навчального середовища класу; оптимізація у межах системи і окремого уроку кількості і тривалості вправ для індивідуальної роботи учнів; збереження та зміцнення здоров’я; забезпечення суб’єктності учіння: залучення учнів до визначення мети роботи, діалогу, ігрових ситуацій, драматизації й імпровізації, парної та групової роботи, рефлексивних суджень тощо; зменшення ролі вчителя у контролювальній діяльності: перевага позитивного змістового оцінювання; систематичне залучення дітей до самоконтролю та самооцінювання.



Переглядів: 689 | Додав: AppleNTU | Рейтинг: 0.0/0