Підсумки роботи міського семінару-практикуму керівників закладів освіти та їх заступників з навчально-виховної роботи.

Відповідно до плану роботи методичного кабінету міського відділу освіти 17 листопада на базі гімназії №3 відбувся семінар-практикум керівників закладів освіти та їх заступників з навчально-виховної роботи з теми «Науково-методичні аспекти управління закладом нового типу в світлі сучасної парадигми освіти.

фото "робота семінару"

Мета семінару: підвищення професійної компетентності керівників закладів та їх заступників з організації навчально-виховного процесу щодо управлінської діяльності; розвиток творчого потенціалу учасників семінару.

Завдання:

1.            Поширення досвіду роботи гімназії №3 щодо організації науково-методичної роботи як єдиної системи заходів і дій, що підпорядковані реалізації методичної проблеми.

2.            Удосконалення технологій спостереження та аналізу методичних заходів.

3.            Надання методичної допомоги щодо створення умов для здійснення неперервної освіти педагогічних працівників у між атестаційний період.

4.            Виявлення здатності директорів та їхніх заступників з НВР до професійної рефлексії, самооцінки як основи подальшого формування акмеологічної компетентності.

На семінарі з досвіду роботи виступили: Сухарєва О.С., директор гімназії №3 з теми «Акмеологічний підхід до розвитку компетентності сучасного педагога в інноваційному освітньому середовищі школи нового типу»; Пурей П.І., заступник директора з НМР гімназії №3 з теми «Формування професійного середовища вчителя шляхом діагностування» та Терещенко Ю.В., практичний психолог гімназії №3 з теми «Профілактика емоційного вигорання педагогічних працівників».

Учасники семінару відвідали відкриті інтегровані уроки інваріантної складової робочого навчального плану. В 10-му класі відбувся урок за темою «Білки – структурна основа біосистеми» (вчитель біології Ринза М.В. та Захарова Л.А., вчитель хімії); у 8-му класі – за темою «Раціональні рівняння. Житєєвий і творчий шлях Омара Хайяма» (вчитель математики Чебанова В.В. та Шутько А.В., вчитель світової літератури); в 6-му класі – за темою «Природа» (вчитель іноземної мови Ільїна М.В. та Сапожнікова Л.С., вчитель образотворчого мистецтва); в 11-му класі – за темою «Інтеграційні процеси в Європі наприкінці ХХ- на початку ХХІ століття» (вчитель історії Семихат Я.О. та Семихат В.Д., вчитель географії).

Відкриті уроки варіативної складової робочого навчального плану були проведені в 2-му класі вчителем Байдаковою Ю.С. з курсу «Розвиток продуктивного мислення», в 5-му класі вчителем Куценко Т.В. зі спецкурсу «Розв’язання олімпіадних задач з математики», в 10-му класі вчителем Ромась О.П. зі спецкурс «Основи теорії літератури», в 4-му класі вчителем Семеніхіною Г.М. з курсу за вибором «Елементи геометрії».

Всі вищезазначені уроки були проведені на високому науково-теоретичному та методичному рівні.

Під час роботи в групах учасники семінару розробляли організаційні моделі підвищення якості освіти. Спікери груп Свідерська С.П., Сергєєва А.В., Спінчевська Л.Р. презентували свої творчі розробки.

Семінар-практикум супроводжувався виставкою педагогічного колективу гімназії – учасниці регіональної тематичної виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Інноваційні процеси в методичній роботі з педагогічними кадрами».

Під час роботи семінару завідувач методичним кабінетом Довженко В.М. ознайомила зі змістом Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки.

Результати вхідного та вихідного діагностування стали підтвердженням того, що мета та завдання семінару були реалізовані.